Wycieczka do Łańcuta oczami uczestników – 25.06.2019 r.

Do Łańcuta wyjechaliśmy około godziny 9. W Łańcucie zwiedziliśmy Zamek Łańcucki, potem poszliśmy na lody, które zafundował nam dyrektor SP nr 10 Artur de Sternberg Stojałowski. Zwiedzaliśmy również ogród Lubomirskich. Tam dopadły nas krwiożercze bestie, zwane też komarami. Pan przewodnik opowiadał nam bardzo ciekawe historie na temat życia rodziny Lubomirskich. Atmosfera była bardzo przyjemna z chęcią powtórzylibyśmy ten wyjazd.

Daria Wierzbicka – 6b

Wycieczka do Łańcuta, którą pan dyrektor ufundował uczniom z najlepszymi średnimi, była bardzo udana. Dowiedzieliśmy się mnóstwa ciekawostek o Łańcucie i okolicach. Zwiedziliśmy też wnętrze zamku, które wygląda naprawdę cudownie. Pospacerowaliśmy po parku i oglądaliśmy naprawdę piękne drzewa. Na obiad zjedliśmy lody. Wracając w autobusie śpiewaliśmy dużo piosenek. Cała wycieczka była fantastyczna.

Mikołaj Pączek – 6c

Wyjazd ten był świetną nagrodą dla nas wszystkich. Mogliśmy zobaczyć i zwiedzić najciekawszy zabytek Łańcuta jakim jest łańcucki zamek. Owa wycieczka była również świetną integracją pomiędzy uczniami ale też opiekunami. W moim odczuciu takie wyjazdy są bardzo ciekawe i stanowią nagrodę za cały rok ciężkiej pracy.

Szymon Domarski – 7b

Dnia 10 czerwca odbyła się wycieczka – nagroda zorganizowana przez Szanownego Pana Dyrektora Artura de Sternberg Stojałowskiego specjalnie dla uczniów, którzy wykazali się dużą aktywnością oraz wyjątkowymi osiągnięciami.

Zwiedziliśmy okazałą posiadłość Lubomirskich, a później poszliśmy na pyszne lody. W drodze powrotnej śpiewaliśmy piosenki, które bardzo zintegrowały nasz autokar. Bardzo dobrze się bawiliśmy i zapamiętamy tę wycieczkę na długo. Dziękujemy Panu Dyrektorowi za to, że w ten sposób wynagrodził nasz trud włożony w naukę.